Zamówienia
Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?
Po złożeniu zamówienia, będziesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia na adres e-mail o zmianie statusu. Czas przygotowania zamówienia wynosi od 1 do 5 dni roboczych. W chwili nadania przesyłki otrzymasz wiadomość e-mailową z informacją o zmianie statusu. Należy wtedy doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera (od 1 do 2 dni roboczych).
Czy mogę dokonać zmian w swoim zamówieniu?
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, skontaktuj się z nami telefonicznie (+48 883 183 783). Zweryfikujemy czy istnieje możliwość dokonania zmian i jeżeli będzie to możliwe – wprowadzimy je do Twojego zamówienia.
Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
Zamówienie może zostać anulowane w sytuacji błędu płatności natychmiastowej (Przelewy24.pl) oraz przy braku płatności przelewem tradycyjnym. Czas na zaksięgowanie wpłaty wynosi 48 godzin w dni robocze, od dokonania zakupu. W przypadku jej braku – zamówienie zostaje automatycznie anulowane. W takiej sytuacji prosimy o złożenie nowego zamówienia.
Produkty
Czy dany produkt będzie jeszcze dostępny?
Zależy nam, aby każdy otrzymał swój wymarzony produkt, dlatego często uzupełniamy istniejące już kolekcje. Zachęcamy, więc do skorzystania z opcji “powiadom o dostępności” widocznej na stronie danego produktu. Otrzymasz wtedy wiadomość e-mail, jak tylko produkt pojawi się ponownie w sprzedaży. Zapraszamy również do śledzenia postów oraz relacji na naszym profilu na Facebooku i Inastagramie, gdzie informujemy o uzupełnieniu stanów magazynowych.
Jak wybrać odpowiedni rozmiar ubrania?
Przy każdym produkcie dostępna jest tabela wymiarów. Ubrania mierzone są na płasko, bez rozciągania. Wymiary mogą różnić się w zależności od partii uszytego towaru o 5% od podanych w tabeli. W razie wątpliwości, skontaktuj się z nami, doradzimy jaki rozmiar będzie prawidłowy.
Płatność
Jakie dostępne są metody płatności?
Oferujemy dwie metody płatności:
- Przelewy24 – Płatności przez serwis szybkich płatności przy użyciu karty, logując się a swoje konto bankowe lub za pomocą kodu blik.
- Przelew tradycyjny
Odbiorca: MODAMO
Nr rachunku: 81 1160 2202 0000 0004 6344 0708, Millennium Bank
Adres: Budowlanych 8 lok. 36, 87-800 Włocławek
Tytuł: podaj numer zamówienia
Co zrobić w przypadku przerwania płatności on-line?
Jeżeli została wybrana płatność poprzez Przelewy24 i zamówienie nie zostanie opłacone – ulega automatycznemu anulowaniu po kilku minutach. Prosimy o złożenie nowego zamówienia.
Dostawa
Jakie dostępne są metody dostawy?
Oferujemy możliwość dostawy poprzez:
- Paczkomaty InPost
- Paczka w Ruchu
- Kurier InPost
- Kurier DHL
Wybór metody dostawy dokonasz podczas procesu zakupowego.
Jak mogę skorzystać z darmowej dostawy?
Darmowa dostawa obowiązuje dla wszystkich zamówień krajowych powyżej:
- 300 zł w przypadku wyboru dostawy Paczka w Ruchu
- 350 zł dla dostawy do Paczkomatu
- 400zł dla dostawy kurierem
Darmowa dostawa obowiązuje również podczas promocji o których możesz dowiedzieć się z naszego profilu na Instagramie oraz Facebooku. Darmowa dostawa automatycznie naliczy się do Twojego koszyka zakupowego.
Co zrobić gdy otrzymam uszkodzoną paczkę?
Jeśli przesyłka jest uszkodzona masz prawo odmówić jej przyjęcia. Możesz również przyjąć przesyłkę, ale koniecznie sprawdź ją w obecności kureira. Jeśli produkt jest uszkodzony koniecznie spisz z nim protokół szkody. Protokół szkody należy przesłać do nas na adres e-mailowy biuro@modamo.pl. Będzie on niezbędny, aby rozpocząć proces reklamacji.
Zwroty
Czy mogę dokonać zwrotu?
Tak, masz prawo do zwrotu zakupionego u nas towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
Możesz dokonać zwrotu części zamówienia.
Produkty, które chcesz zwrócić należy wysłać na adres:
MODAMO
ul. Libijska 16 lok.15
03-977 Warszawa
Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu wraz z potwierdzeniem sprzedaży. Środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu, kiedy otrzymamy Twoją przesyłkę.
Więcej informacji na temat możliwości zwrotów znajdziesz w zakładce “Zwroty i reklamacje” oraz w regulaminie.